loading...
طرفداران رونالدو
حسام بازدید : 63 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)

آنخل دی‌ماریا، بال رئال مادرید از شش ماه حضورش در این باشگاه پس از انتقال تابستانی از بنفیکا صحبت کرده است و گفته در بهترین دوران خود به سر می‌برد.ین بازیکن آرژانتینی گران‌ترین خرید رئال در تابستان بود و با قیمت 25 میلیون یورو به سانتیاگو برنابئو رفت. او چهره‌ای تاثیرگذار در تیم ژوزه مورینیو بوده است.

این بازیکن 22 ساله در گفتگو با نشریه Champions، گفته پیوستن به این تیم درخشان فراتر از انتظارات اوست: «رئال مادرید به زبان ساده معرکه است. همه چیز فراتر از تصورات من است، از مردمی که در باشگاه هستند تا ورزشگاه و طرفداران. من نهایت تلاش خود را می‌کنم چون می‌دانم این بهترین چیزی است که در دوران بازی من روی داده.

در المپیک با فرناندو گاگو صحبت کردم که در آن هنگام یک سال بود در رئال به سر می‌برد. او به من گفت: "با من به رئال مادرید بیا". فکر کردم شوخی می‌کند، و هرگز تصور نمی‌کردم به چنین باشگاهی پا بگذارم. همیشه تلاش می‌کنم با باشگاه سازگار شوم و هر روز احساس امنیت بیشتری دارم.»

برخی گفته‌اند او و رائول به هم شبیهند، اما دی‌ماریا می‌گوید: «رائول اسطوره است و همیشه خواهد بود. من تلاش می‌کنم هر گاه تیم نیاز به من داشته باشد راه حل بیابم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 2,315