loading...
طرفداران رونالدو
حسام بازدید : 74 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)


کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، اعلام کرد همه چیز در این باشگاه به اندازه ای فوق العاده است که تحت تاثیر قرار گرفته است.

ستاره پرتغالی همچنین قصد دارد با گلزنی در فینال کوپا دل ری، قهرمانی در این رقابت ها را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

او در گفتگو با شبکه " کاده نا سر" گفت:" تابه حال باشگاهی به بزرگی رئال ندیدم. این باشگاه از هر لحاظ فوق العاده است. از لحاظ بزرگی، تاریخ و هواداران.


من به شرایط بدی که برایم ایجاد می شود عادت کرده ام. گاهی از چیزهایی که مردم در موردم می گویند، ناراحت می شوم اما این جزیی از زندگی من است. من تنها وقتی که آنها می گویند این بازیکن پرتغالی چقدر خوب است، به حرف آنها توجه می کنم.

هر وقت در زمین هستم، تمام تلاشم را می کنم تا بهترین بازی ها را ارائه دهم و سعی می کنم با گل ها و پاس گل ها به تیمم کمک کنم.

همیشه تلاش می کنم بهترین باشم.

احساس خستگی نمی کنم. احساس خیلی خوبی دارم. حتی در مقاطع پایانی فصل احساس بهتری خواهم داشت. فکر می کنم این مسئله کاملا در زمین مشخص است.

ما در فینال کوپا دل ری پیروز خواهیم شد و من سعی می کنم دروازه بارسا را باز کنم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 80
  • بازدید کلی : 2,317