loading...
طرفداران رونالدو
حسام بازدید : 67 جمعه 25 فروردین 1391 نظرات (0)


کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در گفت و گویی اختصاصی با روزنامه مارکا به بررسی اوضاع تیمش پرداخته.او در پاسخ به این سوال که آیا پدرو لئون به برنابئو نزدیک شده گفت:« به نطر می رسد که بله. گویا سران اتلتیک هم در فکر تمدید قرارداد او نیستند.»

در اینجا می توانید متن گفت و گوی رونالدو با روزنامه مارکا را بخوانید :

* آیا دیدار برگشت ال کلاسیکو در برنابئو سرنوشت ساز خواهد بود؟

- نه .هنوز زمان زیادی تا پایان رقابتهای این فصل باقی است ولی بدون شک دوئل بزرگی خواهد بود. اول باید در تمام دیدارهایمان تا پیش از ال کلاسیکو به پیروزی برسیم که این هم کار آسانی نخواهد بود

*مورینیو گفت که تو 5 توپ طلا خواهی برد!

بیشتر از این، دوست دارم که جام های قهرمانی زیادی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا کسب کنم و نه توپ طلا. توپ طلا در حقیقت بازتاب یک کار گروهی در زمان تعیین کننده و سرنوشت سازی است. اگر یک یا دو یا سه توپ طلای دیگر ببرم، احساس خوشبختی خواهم کرد ولی اولویت من فتح عناوین قهرمانی با رئال مادرید است.

 

* در فکر انتقام از المپیک لیون هستید؟

-سال گذشته اصلا انتظار آن را نداشتم که مقابل لیون حذف شویم.ما تیم برتر بودیم ولی این را نشان ندادیم. فقط توانستیم به نتیجه تساوی برسیم ولی معتقدن که امسال اوضاع کاملا متفاوت خواهد بود.برای آنکه می توانیم دوباره مقابل لیون بازی کنیم خیلی خوشحالم و مطمئنم که می توانیم به دور بعد برویم.

* از نظر تو چه تیمی مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست؟

منچستریونایتد، بارسلونا و ما ، و بعد از ما هم گروه کوچکی مقل بایرن، میلان و اینتر. چلسی را جزو مدعیان قهرمانی نمی دانم.آنها خیلی تغییر کرده اند.

 

 

*نظرت در مورد آمدن نیستلروی چیست؟

جای یک مهاجم برای 6 ماه خالی است. نام بازیکنان بزرگی مثل رود مطرح می شود. از این بابت واقعا خوشحالم، هر چند بازیکنان بیشتری با ذهنیت کمک به تیم بیایند، بهتر خواهد بود

* رازها و آرزوهای مورینیو را برای ما بگو:

فرناندو یورنته، بازیکن بزرگی است. مورینیو خیلی او را دوست دارد و ویژگی هایی که مربی تیم ما به دنبال آن است را داراست.

 

*ویاراتو (تبعیض های داوری) وجود دارد یا نه؟

زمانی که یک داور وارد زمین مسابقه می شود به فکر تفاوت قائل بودن بین افراد نیست. اصلا این را باور ندارم.افراد حرفه ای، حرفه ای هستند. گاهی وقتها حس می شود که برخی تیمها بیشتر از سایرین، از داوری ها بیشتر سود می برند، ولی وقتی وارد زمین مسابقه می شویم، نمی توانیم به داور فکر کنیم

* حس می کنی که بازیکنان حریف با تو با بی عدالتی رفتار می کنند؟

- بله.هر زمانی که من مرتکب خطا می شوم، همه داور را تحت فشار قرار می دهند. من گاهی وقتها می پرسم که چرا همچین اتفاقی می افتد ولی درک نمی کنم. اینجا در اسپانیا زمانی که من گام به زمین می گذارم، هنوز برایم سوت می زنند.

 

*در مورد اینکه تو را مهاجم مرکزی می دانند چه حسی داری؟

پست مهاجم مرکزی نوک، پستی که من دوست دارم نیست. بعید می دانم که مورینیو هم بیش از حد مرا در این پست به کار بگیرد ولی هیچ اتفاقی نمی افتد، اگر مجبور شوم که در مرکز بازی کنم، سعی می کنم که این کار را به خوبی انجام دهم، حتی اگر پست مورد علاقه ام نباشد
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 2,313